- Een eerlijke reclamatieservice
- Geen onverwachte kosten
- Uitstekende ondersteuning
We bieden u nieuwe klanten
Altijd zichtbaar
Maak uw bedrijfsprofiel aan en word onderdeel van ons netwerk van betrouwbare specialisten
Scoor nieuwe klanten
Ontvang projectaanvragen van klanten die actief op zoek zijn naar uw diensten
Toon uw kwaliteiten
Voeg reviews toe aan uw bedrijfsprofiel en zorg dat klanten uw bedrijf aanbevelen
Beheer uw eigen account
Beheer uw bedrijfsprofiel, reviews en aanvragen via uw online account
Aan de slag
- Bedrijfsprofiel
- Reviews
- Kies maximaal 1 regio
- Selecteer type opdrachten
- Ongelimiteerd – het is gratis!
- Competitie zichtbaar op projectaanvragen
- Gedetailleerde opdrachtomschrijving
- FormulierCheck®
- Stopt automatisch na 14 dagen
- Stel uw vraag per e-mail
- n.v.t.
- Bedrijfsprofiel
- Reviews
- Ongelimiteerde regio's
- Specificeer passende opdrachten
- Kies op basis van uw capaciteit
- Competitie zichtbaar op projectaanvragen
- Gedetailleerde opdrachtomschrijving
- FormulierCheck®. Eerlijke reclameer service
- Uw persoonlijke accountmanager
- Uw bedrijfslogo op onze homepage
Succesverhalen
Start nu uw gratis deelname
Ontdek hoe u uw bedrijf gemakkelijk laat groeien!
-
Welke voordelen heb ik na mijn proefperiode?
Als u na uw proefperiode besluit door te gaan met uw deelname, krijgt u: -
Zijn er lange-termijnverplichtingen?
- Er zijn geen lange-termijn verplichtingen
- U heeft geen opzegtermijn
- Er zijn geen vaste of administratiekosten
- U kunt 24 uur per dag online opzeggen
-
Zijn er onverwachte kosten?
Nee, u betaalt alleen voor de offerteaanvragen die u ontvangt. Tijdens uw proefperiode betaalt u niets.
-
Kan ik mijn account stopzetten?
Ja, dat kan. U kunt uw account te allen tijde stopzetten. U logt daarvoor in op uw online account (24 uur per dag). Daarna klikt u in het menu op Bedrijfsprofiel. Op de Bedrijfsprofiel-pagina kunt u uw pakket stopzetten.
-
Zijn mijn gegevens veilig?
Uw vertrouwelijke gegevens zijn versleuteld met SSL (Secure Sockets Layer protocol) met een versleutellengte van 128 bits. Dit is het hoogste niveau dat voor de commercie beschikbaar is gesteld.
-
Hoe maak ik gebruik van de Gratis Deelname?
Indien u 14 dagen lang gratis offerteaanvragen wenst te ontvangen, ga dan naar onze proefvermelding pagina. Geef hier aan welk type aanvragen uit welke regio u wenst te ontvangen en noteer uw contactgegevens.
-
Hoe werkt de Gratis Deelname?
U ontvangt 14 dagen lang offerteaanvragen van consumenten die een verhuizer zoeken in uw regio. Na deze 14 dagen stopt uw Gratis Deelname automatisch, zonder verplichtingen. -
Hoe kan ik mijn pakket omzetten van een Gratis Deelname naar een Volledige Deelname?
Om uw pakket om te zetten, logt u in op uw online account (24 uur per dag). Stel eerst uw doel en het maximum aantal gewenste offerteaanvragen in. Vervolgens klikt u in het menu op Facturen. Op de Facturen-pagina vult u de ontbrekende gegevens in. Nu staat alles gereed om offerteaanvragen te ontvangen. -
Wat is de prijs van een offerteaanvraag?
Bij BruidsfotograafOffertes.be willen we waarde creëren voor bruidsfotografen. Wij bieden u offerteaanvragen voor een zeer aantrekkelijke prijs.
Type Prijs + (BTW) Uitvaartfotografie € 9,00 Evenementen reportage € 9,00 Fotoshoot & Portret € 9,00 Productfotografie € 9,00 Bruiloft- / Trouwfotografie € 12,00 Zakelijke fotografie € 9,00 Groeps- en Familieshoot € 9,00 Baby- en Zwangerschapsshoot € 9,00 -
Kan ik mijn wachtwoord opnieuw instellen?
Ja, dat kan. U kunt uw wachtwoord opnieuw instellen door in te loggen in uw online account. Vervolgens klikt u in het menu op Bedrijfsprofiel. Op de Bedrijfsprofiel-pagina kunt u uw wachtwoord wijzigen.
-
Hoe kan ik mijn pakket omzetten of instellingen wijzigen?
Voor het omzetten van uw pakket of het wijzigen van uw account-gegevens, logt u in op uw account. Hier kunt u 24 uur per dag zelf uw gegevens en instellingen wijzigen.
-
Kan ik een regio selecteren vanuit waar ik offerteaanvragen wil ontvangen?
Ja, dat kan. U logt daarvoor in op uw online account. Daarna klikt u in het menu op Werkgebied. Op de Werkgebied pagina kunt u regio's selecteren, zodat u alleen offerteaanvragen ontvangt vanuit deze specifieke regio's.
-
Kan ik de rubrieken selecteren waarvoor ik offerteaanvragen wil ontvangen?
Ja, dat kan. U logt daarvoor in op uw online account. Daarna klikt u in het menu op Werkgebied. Op de Werkgebied-pagina kunt u de gewenste Rubrieken selecteren, zodat u alleen offerteaanvragen van deze rubrieken ontvangt.
-
Kan ik het maximum instellen voor het aantal offerteaanvragen dat ik wil ontvangen?
Ja, dat kan. U logt daarvoor in op uw online account. Daarna klikt u in het menu op Maximum. Op de Maximum-pagina kunt u instellen hoeveel offerteaanvragen u maximaal wilt ontvangen.
-
Hoe kan ik mijn budget bewaken?
U kunt uw maandelijkse budget bewaken door in te loggen op uw online account. Daarna klikt u in het menu op Maximum. Op de Maximum-pagina kunt u instellen hoeveel offerteaanvragen u iedere maand maximaal wilt ontvangen.
-
Kan ik mijn account tijdelijk stopzetten?
Ja, dat kan. U logt daarvoor in op uw online account. Daarna klikt u in het menu op Bedrijfsprofiel pagina. Op de Bedrijfsprofiel-pagina kunt u uw pakket op ieder gewenst moment tijdelijk stopzetten.
-
Kan ik een schatting van het aantal verwachte offerteaanvragen ontvangen?
Ja, dat kan. Als u ons een e-mail stuurt met het verzoek om een schatting van het aantal offerteaanvragen in uw werkgebied, zullen wij u dat toesturen.
-
Hoe snel zou ik moeten reageren op een offerteaanvraag?
Als u binnen 8 uur reageert, heeft u de grootste kans dat uw offerte resulteert in een opdracht.
-
Wat moet ik doen als ik geen telefonisch contact kan leggen met de potentiële klant?
Stuur de potentiële klant dan binnen 8 uur een e-mail om hem of haar kennis te laten maken met uw bedrijf.
-
Hoeveel keer moet ik contact zoeken?
Als u 4 of 5 keer probeert contact te leggen met de potentiële klant, maakt u de meeste kans om een offerte uit te brengen.
-
Kan ik valse offerteaanvragen reclameren?
U kunt offerteaanvragen die geen correcte contactgegevens bevatten, binnen 10 werkdagen na offertedatum reclameren. Dit geldt ook voor de zogenaamde 'valse offerteaanvragen'. Dit zijn offerteaanvragen waar u echt niets mee kunt.
-
Wat zijn geldige redenen om een offerteaanvraag te reclameren?
De details over de Reclameer-service vindt u in de Algemene Voorwaarden.
-
Hoe ontvang ik mijn facturen?
U krijgt iedere maand een factuur voor de offerteaanvragen die u in de afgelopen maand heeft ontvangen. U krijgt deze factuur per e-mail. Daarnaast kunt u de factuur ook in uw online account raadplegen.